Pravda o tom, proč cena není klíčovým faktorem pro úspěch vašich prodejů

Tento článek píšu z praxe, protože jsem pozorovala vývoj některých svých klientek a říkala jsem si, že by bylo zajímavé se podělit o to, co jsem vypozorovala (respektive jsem si potvrdila to, co dokola opakuji). V tomhle článku se dozvíte, proč cena doopravdy nehraje (tak velkou roli) v nákupním chování vašich klientů a co udělat proto, abyste vaše prodeje konečně nakopli.

Jaká je energie, kterou vkládáte do vaší tvorby a prodejů?

Když dva dělají to samé, nikdy to není to samé. Záměr, se kterým prodáváte, a nastavujete ceny, se nekompromisně propisuje do toho, zda vaše prodeje budou nebudou úspěšné.

Záměr znamená, jak se cítíte ohledně peněz, prodeje a podnikání, a jak o nich smýšlíte. Současně jde také o energii, ve které vše ohledně vašeho podnikání tvoříte. Máte radost, entusiasmus a chcete se světem sdílet vaše know-how, protože vás to baví? Nebo se snažíte horko těžko vydělat pár korun na přežití a u každého příspěvku se modlíte, aby to „konečně vyšlo“?

Spousta mých klientek, které se dostaly do souladu s duší a svou superpower, a rozhodly se, že budou jednat v souladu s tím, co je jejich hlavní dar, začaly mít neobyčejné výsledky, z měsíce na měsíc. Protože to, co je hlavní dar duše, jim přináší největší radost a zábavu. Bavíme se o částkách od 40 do 70 tisíc Kč měsíčně, i když předtím měly nulu.

Zároveň se rozhodly, že plně převezmou zodpovědnost za svoje výsledky a za svoje podnikání. Plně vstoupily do své podnikatelské role a přijaly jak tu polaritu svobody času i peněz, které jim může podnikání přinést, tak ale i tu zodpovědnost za to, co podnikání obnáší.

Spousta podnikatelů je jako děti na hřišti

Jako děti nemáme plnou zodpovědnost za náš život, ale mají ji naši rodiče. Pokud se plně nevpravíme do role dospělého a stále setrváváme v dětském módu, nepřebíráme ani plně zodpovědnost za naše činy, ale ani za to, co se děje v naší realitě. Jestliže nepřebíráme zodpovědnost, znamená to, že jsme v roli oběti a oběť nikdy nebude mít fantastické výsledky v podnikání, protože bude neustále odevzdávat svou sílu lidem či okolnostem vně sebe.

Naopak se stane podnikání drahým koníčkem, do kterého neustále investuje peníze, ale reálně se jí nevrací. Činy a postoj (záměr – myšlenky a náš emocionální stav) jdou v tomto ruku v ruce, ale viděla jsem spoustu podnikatelek, které mají velkou komunitu, nabízely svoje služby a produkty, ale neprodaly nic.

Může to být dáno špatnou cílovkou, špatnou komunikací toho, co ten člověk dělá, ale když jsem si tyto lidi naciťovala, největší blok jsem vnímala právě v tom, že se stále plně nerozhodli vstoupit do podnikatelské role a do svojí síly.

Budujte důvěru ve vašich zákaznících skrze vaší sebedůvěru

Důvěra a radost je to, co prodává. Pokud se neustále kritizujete, nedůvěřujete si a tomu, co děláte, a trpíte komplexem méněcennosti, věřte mi, že neprodáte ani krabici od bot. Lidé následují silné jedince, ze kterých jde sebedůvěra a jistota, že to, co dělají, skutečně pomůže a přinese očekávanou hodnotu.

Teď se nechci bavit o textech, marketingu a dalších externích faktorech, které je potřeba zahrnout do úspěšnosti vašich prodejů, ale já sama jsem se dostala minulý rok (2019) do částky jeden milion Kč za rok bez toho, aniž bych řešila marketing a texty. Čím to bylo? Tím, že jsem věřila tomu, co dělám, že mě to bavilo, nebála jsem se o tom mluvit a sdílet to s lidmi, a zároveň jsem měla upřímnou touhu lidem předat maximální hodnotu.

Vy máte zodpovědnost za to, jakým směrem se ubírá vaše podnikání

Pravidlo, kterým se řídím nevědomě celý život, ale s prací na sobě jsem si toto více zvědomovala a zarývala pod kůži, je to, že plně přebírám zodpovědnost za vše, co se v mé realitě děje, a za výsledky mého podnikání.

Když jsem měla výpadky nebo výkyvy ve svých příjmech, nevymlouvala jsem se na to, že je okurková sezóna, léto, Vánoce a lidi ode mě nebudou nakupovat, ale zcela upřímně jsem se podívala sama do sebe a zeptala jsem se: „Čím jsem tento výkyv způsobila? Jaký můj vzorec či přesvědčení ve mně způsobilo to, že mám tyto výsledky?“

Vždycky, když jsem si danou příčinu objevila a zpracovala, okamžitě se výsledky v mojí realitě změnily a nahodila jsem se zpátky na svou vlnu.

Dalším důležitým faktorem je to, že nelpím. Pokud se mnou přestane něco v mém podnikání rezonovat, protože jsem z toho vyrostla nebo jsem zjistila, že to není v souladu s mou duší, nekompromisně to opouštím.

To, co je totiž nejlepší pro vás, je nejlepší i pro vaše klienty. Ano, můžou se ozvat pocity viny a toho, že budete působit nespolehlivě, a já sama jsem se s tím také musela popasovat. Ale jaký má smysl dělat něco, co už vám nečiní radost a musíte se do toho nutit? Akorát tuto energii přenesete i vašim klientům, kteří ve finále nemusí být vůbec spokojení.

Nebojujte cenou

Protože pokud výše uvedené věci nemáte do určité míry zpracované, pokud nejste ve svojí síle a nedůvěřujete si, tak si od vás lidé nestáhnou ani e-book zdarma. Úspěšné prodeje nejsou o cenách, úspěšné prodeje jsou o důvěře, vnímání vaší hodnoty a hodnoty toho, co děláte. Uvědomte si, že jsme všichni jedno. Vaši zákazníci jsou VY. Jsou vaším odrazem.

Položte si tyto otázky a upřímně si je zodpovězte:

  1. Koupili byste si sami od sebe váš produkt?
  2. Za kolik byste si ho koupili? A proč?
  3. Zaujali byste sami sebe, když byste se viděli na sociálních sítích?
  4. Jste ochotni vy sami do sebe investovat? (Pokud ne, jak to můžete očekávat od vašich zákazníků?)

Chcete-li zapracovat na vaší sebedůvěře a na tom, co vyzařujete, mám pro vás duchovní metodu EST, skrze kterou změníte vaše nitro, posílíte vaši sebedůvěru, důvěru v to, co děláte, a zároveň kompletně změníte to, jakým způsobem působíte na vaše zákazníky – samozřejmě k lepšímu!

Pomůžu ti transformovat dary a talenty tvé duše v prosperující podnikání. Naučím tě pochopit energetiku prodeje, nastolit soulad s tvými ideálními klienty a rozpustit v tobě všechny negativní vzorce a strachy, které ti v tom brání.
Komentáře